На піар проти Зеленського витратили 10 мільйонів

 -  -  513380


Термінова новина! З’ясовано, хто саме замовляв і розповсюджував чорний піар проти Володимира Зеленського та скільки це коштувало.

Журналіст інтернет-видання TheBabel Євген Спірін перевірив політичні пабліки, які Facebook найчастіше пропонував для перегляду під час президентської кампанії. Більшість із них були насичені чорним піаром проти конкурентів Петра Порошенка, а саме – Володимира Зеленського, Юлії Тимошенко, Анатолія Гриценка та інших. Жодних «поганих» дописів про чинного Президента там не було. Також одразу після першого туру ці пабліки «переключились» на Володимира Зеленського. Зокрема, це сторінки «Цинічний Бандера», «Міністерство бариг», «Зрада\перемога», «Жовта стрічка», «Бойкот партії регіонів».

Абсолютно всі дописи були присвячені фейковим тезам: обвинувачення в наркоманії, готовність здати Україну Путіну тощо.

Цікаво? Йдемо далі.

Всі ці пабліки прив’язані до одного номеру телефону, який належить Ганні Сипачовій, співробітниці агенції інтернет-реклами Postmen. Судячи з усього, ця агенція має широкий профіль діяльності, а отже, могла не лише писати та розповсюджувати дописи, але й створювати фейкові відеоролики, монтувати кліпи на кшталт того, в якому Володимира Зеленського збиває фура, і так далі.

Отже, виконавець вже відомий. Але це далеко не все!

Facebook знімає суму за рекламу після завершення рекламної кампанії або після досягнення певного ліміту білінгу для користувача. У самій соцмережі можна подивитись, скільки коштувало фінансування того чи іншого оголошення. Так ось: на розповсюдження кожного допису з чорним піаром витрачалося від 1000 до 5000 доларів. Ця сума залежить від того, яка ціна перегляду або кліку була встановлена у рекламному кабінеті. Але 1000 доларів на кожний допис витрачалася в будь-якому випадку. Можливо, що реальна ціна була якраз у п’ять разів більше, тобто 5000 доларів.

Тепер – проста арифметика. Якщо підрахувати витрати на весь чорний піар проти Володимира Зеленського, виявиться, що загалом це коштувало абсолютно точно не менше 2 мільйонів гривень. Можливо, 10 мільйонів. І це лише собівартість розміщення! Також слід розуміти, що агенція брала певний відсоток за свою роботу і за створення дописів.

Щодо замовника, то тут все зрозуміло. З 2016 по 2018 рік Блок Петра Порошенка заплатив агенції Postmen 4.7 мільйонів гривень за рекламу у Facebook та зйомку відео. Тобто команда Порошенка вже працювала з цією агенцією. Очевидно, що це продовжувалося в 2019 році, але, скоріш з все, без офіційних угод.

А тепер ще раз про цифри.

Від 2 до 10 мільйонів гривень за декілька місяців – і це витрати лише на бруд, який лився на Володимира Зеленського!

На ці гроші могли купити обладнання для лікарень, допомогти пенсіонерам, купити зброю для наших військових на Донбасі. Але замість того просто викинули їх на вітер, точніше – передали Facebook за бруді. Результат, якого очікували піарники Порошенка, не досягнутий: рейтинг Петра Олексійовича впав ще більше, а рейтинг Володимира Олександровича тільки зріс.

Отже, можна констатувати: скільки б мільярдів не витратила влада на боротьбу проти Зеленського, він все одно переможе.  

Важливі новини

5 обране
13380 views
bookmark icon